خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تعویق انتخابات در فلسطین/ دیدار وزیر خارجه آمریکا و رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی/ مرگ ده‌ها نفر بر اثر فشار جمعیت در مراسمی در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۰۸۵

تعویق انتخابات در فلسطین، دیدار وزیر خارجه آمریکا و رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و مرگ ده‌ها نفر بر اثر فشار جمعیت در مراسمی در سرزمین‌های اشغالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل، گفت که این رژیم «با تاسف» به این «قطعیت» رسیده است که بازگشت آمریکا به برجام و رفع بخش عمده‎‌ای از تحریم‌ها علیه ایران، امری قطعی است و توافق میان دو طرف طی هفته‌های آینده امضا خواهد شد.

- نماینده دانم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که ایالات متحده و ایران متعهد به برقراری مجدد برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته‌ای ایران هستند. 

- وزیر خارجه آمریکا و رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی طی دیداری در واشنگتن درباره ایران گفت‌وگو کردند.

- مذاکرات تعیین مرز دریایی لبنان و رژیم صهیونیستی که در ماه اکتبر گذشته آغاز شده بود، روز دوشنبه دنبال می‌شود.

- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به طور رسمی، از تعویق انتخابات خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که مذاکراتی که برای بررسی احیای برجام در وین در حال انجام است، عمدتا روی گام‌هایی که واشنگتن باید بردارد، متمرکز است.

- جنبش حماس از تصمیم تشکیلات خودگردان برای تعویق انتخابات در فلسطین ابراز تاسف کرد و آن را کودتایی علیه توافق‌های ملی خواند.

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز