خبرگزاری کار ایران

درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی در الخلیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۲

در جریان این درگیری‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی گاز اشک آور و نارنجک‌های صوتی شلیک کرده و آن‌ها را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور در بازار مرکزی شهر الخلیل دچار حالت خفگی شدند.

در جریان درگیری‌های شدید شامگاه گذشته میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل، یک جوان فلسطینی زخمی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این درگیری‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی گاز اشک آور و نارنجک‌های صوتی شلیک کرده و آن‌ها را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور در بازار مرکزی شهر الخلیل دچار حالت خفگی شدند.
از طرف دیگر، منابع پزشکی اعلام کردند که «نمر محمد سلایمه» ۲۲ ساله در جریان این درگیری‌ها از ناحیه گردن هدف گلوله پلاستیکی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به منظور مداوا به بیمارستان دولتی الخلیل منتقل شد.
بر اساس این گزارش، یک نظامی اسرائیلی نیز شامگاه گذشته به ضرب گلوله یک مبارز فلسطینی در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم(ع) در شهر الخلیل کشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز