خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دستور آماده‌باش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش/ حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد»/ قرار گرفتن آمریکا در فهرست کشورهای غیر دوست روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۹۷

دستور آماده‌باش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش، حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» و قرار گرفتن آمریکا در در فهرست کشورهای غیر دوست روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه قطر دیدار و درباره مسائل مورد علاقه طرفین گفت‌وگو کرد.

- رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌وگویی تلویزیونی با تکرار موضع این جنبش مبنی بر پرهیز از ورود به صحنه رقابت‌های سیاسی، تأکید کرد: ما در روند سیاسی کنونی مشارکت نداریم، اما فعالیت سیاسی داریم و ویژگی‌های کلی و عمومی مطلوب جهت گزینش در انتخابات را اعلام کرده‌ایم.

- وزیر امور خارجه کشورمان که در دوحه به سر می‌برد با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات قطری در راس هیئتی به دوحه سفرکرده است بعد از ظهر امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوکشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

- منابع فلسطینی از ادامه تظاهرات‌ها و درگیری‌های فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست به نشانه حمایت از ساکنان قدس خبر دادند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو، آمریکا را در فهرست کشورهای غیر دوست قرار داده است.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- منابع خبری محلی بامداد امروز -دوشنبه- از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک «سدیروت» در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.

- سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط را با دقت بالا هدف قرار داده است.

- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت که قدس شریف در نبرد با دشمن صهیونیستی تنها نیست و ملت و مقاومت قهرمان فلسطین در غزه در کنار این شهر هستند.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد برای مقابله با هرگونه سناریوی احتمالی در نوار غزه، همچنان در حالت آماده‌باش بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز