خبرگزاری کار ایران

حمله مرگ‌بار با چاقو به یک نیروی پلیس زن در نزدیکی پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۵۶

مقام‌های فرانسوی پس آن‌که یک نیروی پلیس در نزدیکی پاریس با ضربات چاقو کشته شد، تحقیقات ضد تروریستی را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، مقام‌های فرانسوی پس آن‌که یک نیروی پلیس در نزدیکی پاریس با ضربات چاقو کشته شد، تحقیقات ضد تروریستی را آغاز کردند.

این اتفاق در شهر رامبویه واقع در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی پایتخت فرانسه رخ داد.

یک پلیس زن ۴۹ ساله زمانی که در حال بازگشت از ناهار بود مورد حمله قرار گرفت و در دم جان باخت. وی دو بار از ناحیه گلو مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

منابع نزدیک به پلیس به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند که مظنون مردی ۳۶ ساله با ملیت تونسی بود که از سوی مامور دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی پلیس وی برای نیروهای اطلاعاتی شناخته شده نبود.

دفتر دادستانی ضد تروریسم تحقیقات در مورد اتهام قتل در ارتباط با یک اقدام تروریستی را آغاز کرده است.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه قربانی را «استفانی» معرفی کرد و در توییتی نوشت: «ملت در کنار خانواده، همکاران پلیس کشته شده و نیروهای امنیتی هستند».

پلیس کشته شده مادر دو دختر ۱۸ و ۱۳ ساله بود.

«ژان کاستکس» نخست‌وزیر و «ژرالد دارمنن» وزیر کشور بلافاصله به محل حادثه رفتند و پیام‌هایی را در همدردی با خانواده قربانی در توییتر منتشر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز