خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی/ به تعویق افتادن کنفرانس صلح افغانستان در استانبول/ درخواست کابینه وزیران عربستان برای دستیابی به توافقی مستحکم‌تر با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۷۰

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی، به تعویق افتادن کنفرانس صلح افغانستان در استانبول و درخواست کابینه وزیران عربستان برای دستیابی به توافقی مستحکم‌تر با ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس هیأت چین در مذاکرات هسته‌ای وین، در پایان نشست امروز -سه‌شنبه- کمیسیون مشترک برجام در وین گفت که مذاکرات درباره احیای توافق هسته‌ای، وارد مرحله جدیدی شده است. 

- وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که کنفرانس صلح افغانستان که قرار بود ۲۴ آوریل در استانبول آغاز شود، به بعد از ماه رمضان موکول شد.

- وزیر خارجه ترکیه گفت که کشورش در حال مذاکره با روسیه برای خرید محموله دوم سامانه‌های دفاع هوایی اس- ۴۰۰ است.

- فرمانده تروریست‌های سنتکام، با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، گفت که ایران تهدیدی روزانه برای آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در خاورمیانه است.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام این‌که مذاکرات وین سازنده و همراه با پیشرفت بوده است، گفت که تهران و واشنگتن هدفی مشترک دارند و این هدف، بازگشت متقابل به برجام است.

- کابینه وزیران عربستان در نشست شامگاه گذشته خود، با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، از این کشور خواست به آنچه «تشدید تنش و ایجاد بی‌ثباتی در منطقه» نامید، پایان دهد.

-  وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی طی تماسی تلفنی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای رایزنی کردند.

-  رئیس‌جمهوری آمریکا از رای هیأت منصفه دادگاه رسیدگی به پرونده مرگ شهروند سیاه‌پوست این کشور و متهم شناختن مامور پلیس، استقبال کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز