خبرگزاری کار ایران

ده‌ها فلسطینی در درگیری با نظامیان اسرائیلی زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۰۰

ده‌ها جوان خشمگین فلسطینی شامگاه گذشته در اعتراض به حملات مکرر نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در سالروز کشتارهای صبرا و شاتیلا، راهی زندان صهیونیستی «عوفر» شدند که درگیری‌هایی میان آن‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست.

در درگیری‌های شدید نظامیان رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در بخش قدیمی شهرک «بیتونیا» در جنوب شهر رام الله، ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شده و شمار دیگری بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این درگیری‌ها بر اثر سنگ‌اندازی و پرتاب بطری‌های آتش‌زا توسط جوانان فلسطینی زخمی شدند.
منابع فلسطینی تصریح کردند که ده‌ها جوان خشمگین فلسطینی شامگاه گذشته در اعتراض به حملات مکرر نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در سالروز کشتارهای صبرا و شاتیلا، راهی زندان صهیونیستی «عوفر» شدند که درگیری‌هایی میان آن‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست.
نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به تعقیب و گریز جوانان فلسطینی کردند تا این‌که جوانان فلسطینی به بخش قدیمی بیتونیا رسیدند و در آنجا نیز درگیری‌های شدیدی میان طرفین به وقوع پیوست و فلسطینیان نظامیان صهیونیست را هدف سنگ‌اندازی و پرتاب بطری‌های آتش‌زا قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز