خبرگزاری کار ایران

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد:

سفر هیئت سعودی به اردن برای درخواست آزادی یک مقام این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۸۱

روزنامه واشنگتن پست از سفر هیئت سعودی به ریاست وزیر خارجه عربستان اردن برای درخواست آزادی افراد بازداشت‌شده در حوادث اخیر این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، یک هیئت سعودی به ریاست «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان روز گذشته -دوشنبه- برای درخواست آزادی «باسم عوض الله»، یکی از افراد بازداشت‌شده به اتهام تلاش برای بی ثبات کردن امنیت اردن به این کشور سفر کرد.

این روزنامه به نقل از یک مقام اطلاعاتی بلند‌پایه در خاورمیانه اعلام کرد که مقامات سعودی و در صدر آن‌ها فیصل بن فرحان روز گذشته‌ با همتایان اردنی دیدار کردند.

هیئت سعودی پس از دیدار با مقام‌های اردنی در یکی از هتل‌های امان اقامت کردند، اما همچنان منتظر دریافت اجازه برای خروج لعوض الله همراه با این هیئت به عربستان هستند.

این مقام گفت که اصرار عربستان بر آزادی فوری عوض الله پیش از هر گونه اقدام قضایی ‌یا توجیه اتهامات رسمی باعث ایجاد تعجب و وحشت در منطقه می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: «سعودی‌ها اعلام کرده اند که اردن را بدون این فرد بازداشتی ترک نخواهند کرد.»

بر اساس این گزارش مقام های دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان نشست بین مقام های سعودی و اردنی قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز