خبرگزاری کار ایران

واکنش ترامپ به اتهام بایدن درباره مرگ کودکان مهاجر در دوره ریاست وی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۴۰

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به اتهام رئیس‌جمهوری فعلی درباره کودکان مهاجر، دموکرات‌ها را به تخریب کشور متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به اتهام «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری فعلی مبنی بر اینکه وی کودکان مهاجر را گرسنه در حال مرگ رها کرده است، گفت که کاری که دولت فعلی انجام می‌دهد، شرم‌آور است.

ترامپ گفت: «ابتدا پیش از هر چیز باید بگویم که عکس این موضوع صادق است. هنگامی که سیاست‌های خود را درباره مرزها اعمال کردیم، تعداد بسیار اندکی به سمت مرزها آمدند زیرا آنها می‌دانستند که امکان عبور ندارند. ما دستگیری و آزادی را متوقف کردیم».

وی افزود: «مهمترین مسأله آن است که ما سیاست ماندن در مکزیک را پیگیری کردیم و این به مفهوم آن است که ما به دیگران اجازه ندادیم در کشورمان منتظر بمانند تا خروج آنها به طور کامل ثبت شود. هنگامی که کودکان همراه والدینشان بودند که اغلب هم چنین نبوده، ما به آنها اهمیت دادیم. اما آنچه دموکرات‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند، شرم‌آور است و باید هر چه سریع‌تر ساخت دیوار مرزی را کامل کنند».

ترامپ، دموکرات‌ها را به تخریب کشور متهم کرد و گفت که به آنها اجازه نخواهیم داد کشور را تخریب کنند، آنها در مرزهای جنوبی کشورمان را تخریب می‌کنند و قیمت بنزین بالا می‌رود حال آنکه ما در زمینه انرژی خودکفا هستیم. این دستاور من بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز