خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو/ حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد»/ آغاز روند خروج مسکو از پیمان آسمان‌های باز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۳۰

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو، حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» و آغاز روند خروج مسکو از پیمان آسمان‌های باز از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید با اشاره به زمین خوردن رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام بالا رفتن از پله‌های هواپیما، گفت که وضعیت جسمی وی مناسب است.

- سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط خبر داد.

- وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تلفنی درباره تحولات لیبی تلفنی رایزنی کردند.

- شبکه خبری المیادین از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در شهر مأرب در شرق یمن خبر داد.

- معاون رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه اعلام کرد که گروه‌های تروریستی در حال تدارک زمینه‌هایی ساختگی برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند.

- رئیس‌جمهوری ترکیه طی حکمی، رئیس کل بانک مرکزی این کشور را برکنار کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، حمله نیروهای یمنی به تاسیسات آرامکو را نگران‌کننده خواند.

- وزیر خارجه آمریکا با اشاره به گفت‌وگوی مقام‌های پکن و واشنگتن در آلاسکا، مدعی شد که دو طرف دیدگاه‌های مشترکی در خصوص ایران دارند.

- مقام‌های آمریکا ۱۰ ایرانی را به نقض تحریم‌های واشنگتن علیه تهران متهم کردند.

- نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که روند خروج این کشور از پیمان آسمان‌های باز آغاز شده است.

- وزیر مشاور در امور خارجی عربستان با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های بی‌اساس، ایران را پشت پرده حملات موشکی انصارالله به عربستان خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز