خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دیدار فرمانده تروریست‌های سنتکام با رئیس‌جمهوری افغانستان/ برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو برای سی و هشتمین هفته متوالی/ ورود ده‌ها کامیون حامل تجهیزات لجستیک از عراق به سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۶۱

دیدار فرمانده تروریست‌های سنتکام با رئیس‌جمهوری افغانستان، برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو برای سی و هشتمین هفته متوالی و ورود ده‌ها کامیون حامل تجهیزات لجستیک از عراق به سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دولت سریلانکا اعلام کرد که این کشور بناست استفاده از برقع را ممنوع کرده و بیش از یک هزار مدرسه اسلامی را هم تعطیل کند.

- سقوط یک هواپیمای ترابری نظامی قزاقستان به کشته شدن دستکم چهار نفر و زخمی شدن دو تن انجامید.

- کاروانی از ۴۵ کامیون حامل تجهیزات نظامی، از طریق گذرگاه «الولید»، از عراق وارد سوریه شد.

- رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان به تشریح جزئیات سفر هیأت حزب‌الله به روسیه پرداخت.

- گروه‌ مقاومت عراقی «اصحاب الکهف» با انتشار فیلمی مسئولیت حمله به اشغالگران آمریکایی را برعهده گرفت.

- هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی برای سی و هشتمین هفته متوالی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تماس تلفنی اخیر خود با رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در این گفت‌وگو بر تلاش همه‌جانبه خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تأکید کرده است.

- رئیس‌جمهوری افغانستان با فرمانده تروریست‌های سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

- یک مقام ارشد دولتی آمریکا گفت که واشنگتن از اواسط ماه فوریه تلاش‌هایی برای تماس با کره‌شمالی انجام داده، اما پیونگ‌یانگ هنوز به آن پاسخی نداده است.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پاسخ به پرسشی درباره دست داشتن این رژیم در انفجار کشتی تجاری «ایران شهرکرد»، شانه خالی کرد.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در اظهارتی زیاده‌خواهانه، گفت که این نهاد به دنبال افزایش سطح بازرسی‌‌ها در ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز