خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به استعمار توسعه‌طلبانه اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۰۱

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همه اشکال استعمار توسعه طلبی اسرائیل در سرزمین فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری صفا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همه اشکال استعمار توسعه‌طلبی اسرائیل در سرزمین فلسطین، پاکسازی قومی و آوارگی اجباری شهروندان فلسطینی، در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را اصرار اسرائیل برای الحاق تدریجی بخش‌های وسعیی از کرانه غربی اشغالی برشمرد.

در این بیانیه آمده است: «استعمار اسرائیل همچنان به دنبال تعقیب و گریز حضور فلسطین در مناطق مندرج در منطقه سی از طریق تخریب خانه‌های ساخته شده‌  یا خانه‌های در دست ساخت و نیز  تخریب چاه‌ها و خطوط آب است. چنانچه امروز در شهر ‌‌بنی نعیم‌، در شرق ‌الخلیل‌ رخ داده است.»

وزارت خارجه تشکلات خودگردان تاکید کرده است که این مناطق فلسطین از برق محروم ، اراضی مردم تخریب و از مراتع  کشاورزی محروم شده‌اند.

بیانیه مذکور می‌افزاید: «سکوت مشکوک بین‌المللی در قبال تخلفات و جنایت‌های اشغالگران و شهرک‌نشینان به حد تبانی و همدستی با این جنایت‌ها افزایش یافته و بر آن‌ها سرپوش گذاشته است. چنانچه هیچ واکنشی مناسب با حجم این جنایت ها اتخاذ نمی‌شود.»

در ادامه نیز تاکید شده است که تصمیم دادستان کل دادگاه بین‌المللی کیفری برای آغاز تحقیق رسمی از جنایت‌های اسرائیل بارقه امید را در بین مردم فلسطین زنده کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز