خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دیدار پادشاه عمان و ولیعهد بحرین با ولیعد عربستان در ریاض/ مقابله ارتش لبنان با پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی/ شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه «عین‌الاسد»

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۳۹۱

دیدار پادشاه عمان و ولیعهد بحرین با ولیعد عربستان در ریاض، مقابله ارتش لبنان با پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی و شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه «عین‌الاسد» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  یک مقام وزارت خارجه آمریکا‌ شامگاه ‌دوشنبه‌‌ به اتهام‌‌زنی به جنبش انصارالله یمن پرداخت.

- آژانس بین‌الملی انرژی اتمی امروز گزارش داد که ایران غنی‌سازی اورانیوم با سومین آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۲M را در نطنز آغاز کرده است.

- منابع خبری محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی پایگاه «عین‌الاسد» خبر دادند.

- منابع خبری محلی از وقوع حادثه تروریستی در بین زائران پیاده مسیر کاظمین خبر دادند که در جریان آن ده‌ها نفر زخمی شدند.

- ارتش لبنان دوشنبه شب به سوی یک پهپاد رژیم صهیونیستی که وارد حریم هوایی این کشور شده بود، شلیک کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام این‌که این کشور پیشنهاد حضور در نشستی با مشارکت گروه ۱+۵ را داده است، گفت که در انتظار پیشنهادی سازنده از سوی ایران هستیم.

- تعدادى از شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت باب «المغاربه» و با حمایت شدید نیروهاى رژیم اشغالگر صهیونیستى به مسجد الاقصى حمله کردند.

- پادشاه اردن و ولیعهد بحرین طی دیدارهایی جداگانه با ولیعهد سعودی در ریاض رایزنی کردند.

- دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق حمله تروریستی شامگاه گذشته به زائران امام موسی کاظم (ع) در الکاظمیه بغداد را محکوم کرده و آن را بزدلانه خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز