خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عربستان/ انتقاد رئیس‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های جمهوری‌خواهان/ اذعان عربستان به هدف قرار گرفتن یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۸۸۸

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عربستان، انتقاد رئیس‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های جمهوری‌خواهان و اذعان عربستان به هدف قرار گرفتن یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  وزارت انرژی عربستان اذعان کرد که یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

- در پی حملات موشکی و پهپادی انصارالله به عربستان سعودی، سفارت آمریکا در ریاض از اتباعش خواست احتیاط کنند.

- باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی اعلام کرد که همزمان با روز جهانی زن، ۳۵ زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که درباره حضور نظامیان این کشور در افغانستان همه گزینه‌ها روی میز است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی برای همکاری با شرکت‌کنندگان در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ به منظور احیای این توافق اعلام آمادگی کرد.

- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن برخی گزارش‌ها مبنی بر دیدار نمایندگان این گروه باهیأت آمریکایی در مسقط را نادرست خواند و تأکید کرد که این دیدار، مستقیم نبوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جمهوری‌خواهان گفت که آنها به دنبال تضعیف دموکراسی آمریکا و حق رای دادن هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز