خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا:

سیاست فشار حداکثری علیه ایران نتیجه معکوس داشت/ رویکردهای ترامپ مسیر مذاکره مستقیم میان تهران و واشنگتن را بسته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۴۳

سخنگوی پنتاگون اذعان کرد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران که توسط رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پیش گرفته شد، نتیجه معکوس داشته است.

به گزارش ایلنا، «جان کربی» سخنگوی پنتاگون اذعان کرد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران که توسط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پیش گرفته شد، نتیجه معکوس داشته است.

وی در نشستی خبری با انتقاد از رویکردهای دولت ترامپ در قبال ایران، گفت که این سیاست‌ها، یکی از عوامل وضعیت فعلی است که مسیر مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا را بسته است.

کربی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص عامل حمله به پایگاه عین‌الاسد گفت که این حمله توسط شبه‌نظامیان شیعه انجام شده است ولی نمی‌توان ایران را به طور مستقیم عامل آن دانست.

سخنگوی پنتاگون افزود که می‌دانیم طیفی از حمایت تهران از گروه‌های شیعه وجود دارد اما این بار متفاوت است.

وی در ادامه گفت که مسئولیت تحقیق درباره حمله به پایگاه عین‎‌الاسد بر عهده مقام‌های عراقی است و در صورت مشخص شدن هویت مهاجمان، آمریکا حق پاسخ را برای خود محفوظ دانسته و این اقدام در زمان مناسب، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز