خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شکایت لبنان به شورای امنیت علیه تجاوزهای اسرائیل به حاکمیت این کشور/ برکنار شدن نماینده میانمار در سازمان ملل/ ادامه تظاهرات علیه سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۵۸

شکایت لبنان به شورای امنیت علیه تجاوزهای اسرائیل به حاکمیت این کشور، برکنار شدن نماینده میانمار در سازمان ملل و ادامه تظاهرات علیه سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ‌آخرین رهبر شوروی سابق از رؤسای جمهور روسیه و آمریکا خواست تا با یکدیگر دیدار کنند.

- ساکنان سرزمین‌های اشغالی بار دیگر در اعتراض به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از صدور اعلامیه در خصوص عربستان در روز دوشنبه خبر داد.

- عربستان سعودی شامگاه شنبه مدعی شد که پدافند هوایی این کشور یک موشک بالستیک انصارالله را بر فراز پایتخت این کشور، رهگیری و منهدم کرده است.

- حکومت نظامی حاکم بر میانمار، سفیر این کشور در سازمان ملل را به دلیل درخواست برای ملغی کردن «کودتای نظامی» در میانمار، برکنار کرد.

- سازمان مواد غذایی و دارویی آمریکا (اف‌دی‌اِی) به طور رسمی به واکسن تک دُزی «جانسون اند جانسون» برای مقابله با ویروس کرونا مجوز داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی نامه‌ای به رهبران کنگره با تلاش برای توجیه تهاجم این کشور به سوریه، آن را در چارچوب اصل حق دفاع از خود خواند.

- کمیته هماهنگی مقاومت عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به تهاجم هوایی آمریکا به مرز عراق و سوریه پاسخ «مناسب» خواهند داد.

-  لبنان علیه تجاوزهای اسرائیل به حاکمیت این کشور به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز