خبرگزاری کار ایران

واکنش ائتلاف ملی مخالف جنگ در آمریکا به حملات این کشور به اراضی سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۶۲

ائتلاف ملی مخالف جنگ در آمریکا حمله خصمانه نیروهای این کشور به عراق را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اسکاپ ورلد، ائتلاف ملی مخالف جنگ در آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام نیروهای آمریکایی به بمباران اراضی سوریه به دستور «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری این کشور را که فقط ۳۶ روز از آغاز دولتش می‌گذرد، محکوم می کند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «آمریکا حق ندارد در عراق، سوریه‌ یا هر کشور دیگری باشد، بیش از یک میلیون نفر در عراق به دلیل جنگ و اشغالگری آمریکا کشته و عده بی‌شماری آواره شده‌اند. مردم عراق و سوریه کاملا حق دارند از همه ابزارهای لازم برای اخراج نیروهای آمریکا از کشورشان استفاده کنند.»

این بیانیه می افزاید: «دونالد ترامپ‌، رئیس جمهوری پیشین در زمینه نیت‌های آمریکا در این دو کشور صادقانه‌تر از فریبکاری بایدن بود. او گفت که آمریکا به دنبال نفت است و منطقه غنی از نفت رد سوریه را اشغال و نفت آن را چپاول کرد.» 

در پایان بیانیه تاکید شده است: «سوریه به درآمدهای نفتی برای بازسازی کشور ویران شده از جنگ به سرکردگی آمریکا نیاز مبرم دارد. این جنگ شامل بمباران‌های پی در پی است که توسط نیروهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ناتو صورت گرفته و تحریم‌های شدیدی علیه دولت سوریه اعمال شده است.» 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز