خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انتشار گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی/ تحریم ۷۶ شهروند عربستان سعودی از سوی ایالات متحده/ تلاش رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف منطقه‌ای با عربستان، امارات و بحرین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۷۵

انتشار گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی، تحریم ۷۶ شهروند عربستان سعودی از سوی ایالات متحده و تلاش رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف منطقه‌ای با عربستان، امارات و بحرین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی منتشر شد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه حملات آمریکا به مناطقی در شرق سوریه را به شدت محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه عراق سفر روز شنبه وزیر خارجه این کشور به تهران را تأیید کرد.

- گروه‌ مقاومت عراقی «اصحاب الکهف» طی بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به اشغالگران آمریکایی را برعهده گرفت.

- وزارت خارجه عربستان طی بیانیه‌ای در واکنش به گزارش اطلاعات ملی آمریکا درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی، آن را نادرست و توهین‌آمیز دانست.

- وزیر خارجه آمریکا از تحریم ۷۶ شهروند عربستان سعودی به دلیل نقش داشتن در تهدید مخالفان حکومت عربستان خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص پیامی که تهاجم هوایی پنجشنبه آمریکا به سوریه برای ایران داشته است، گفت: «اقدام‌های شما بدون پاسخ نمی‌ماند. مواظب باشید و حواس خود را جمع کنید».

- شبکه خبری صهیونیستی آی-۲۴ مدعی شد که رژیم صهیونیستی در حال گفت‌وگو با عربستان، امارات و بحرین برای تشکیل یک ائتلاف امنیتی در منطقه است.

- هیأت مشاوران سازمان غذا و داروی آمریکا پس از جلسه‌ای که روز جمعه برگزار شد، از این نهاد خواست برای واکسن کرونا تولیدی شرکت «جانسون اند جانسون» مجوز اضطراری صادر کند.

- رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق از نخست‌وزیر این کشور خواست که درباره تهاجم آمریکا به مرز عراق و سوریه تحقیق کند.

- دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با محکوم کردن تهاجم آمریکا به منطقه مرزی سوریه و عراق اعلام کرد که استقرار ثبات و امنیت در عراق، مستلزم خروج نظامیان آمریکایی از این کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز