خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مقابله پدافند هوایی سوریه با حملات هوایی رژیم صهیونیستی/ بازدید رئیس‌جمهوری آذربایجان از مناطق آزاد شده در جریان جنگ قره‌باغ/ سوگند یاد کردن نخستین سفیر امارات در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۹۳

مقابله پدافند هوایی سوریه با حملات هوایی رژیم صهیونیستی، بازدید رئیس‌جمهوری آذربایجان از مناطق آزاد شده در جریان جنگ قره‌باغ و سوگند یاد کردن نخستین سفیر امارات در سرزمین‌های اشغالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دفتر اطلاع‌‌رسانی رئیس‌جمهوری لبنان به سخنان مامور تشکیل کابینه این کشور و اصرار وی به تشکیل دولتی که آن را متخصص و فراحزبی خوانده است، واکنش نشان داد.

- سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد ملاحظات و نگرانی‌های ایران در زمینه اصل محرمانگی رسما طی نامه‌ای به اطلاع آژانس رسید.

- نخستین سفیر امارات متحده عربی در سرزمین‌های اشغالی مقابل نخست‌وزیر این کشور سوگند یاد کرد.

- پدافند هوایی سوریه با حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دمشق، مقابله کرد.

- وزارت دفاع روسیه هشدار داد که گروه‌های تروریستی حاضر در ادلب با همکاری سازمان تروریستی «کلاه سفیدها» در حال تدارک زمینه‌هایی ساختگی برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند.

- نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد که طی هفته‌های اخیر در اولویت‌های سیاست خارجی کشورش و آمریکا در حوزه‌های مختلف از جمله ایران «تحولات مهمی» رخ داده است.

- رهبر مدیران استیضاح رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت که وی به‌رغم تبرئه شدن در سنا، در افکار عمومی مجرم شناخته شده است.

- کاخ سفید اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا، به زودی نخستین نشست مجازی رهبران کشورهای هفت بزرگ صنعتی جهان را برگزار خواهد کرد.

- رئیس‌جمهوری آذربایجان از شهرهای فضولی، زنگیلان، لاچین و جبرئیل که به تازگی از کنترل ارمنستان خارج شده است، بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز