خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع روسیه:

تروریست‌ها در حال تدارک زمینه‌های ساختگی متهم کردن دمشق به حملات شیمیایی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۶۷

وزارت دفاع روسیه هشدار داد که گروه‌های تروریستی حاضر در ادلب با همکاری سازمان تروریستی «کلاه سفیدها» در حال تدارک زمینه‌هایی ساختگی برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، دریادار «ویاچسلاو سیتنیک» معاون رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه  اعلام کرد که گروه‌های تروریستی در حال تدارک زمینه‌هایی ساختگی برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند.

سیتنیک در این باره گفت: «اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که شبه‌نظامیان تصمیم دارند یک حمله شیمیایی ترتیب بدهند و با عواقب آن به شکل قربانیان و آسیب‌دیدگان در بین افراد غیرنظامی، نیروهای دولتی را متهم به کاربرد سلاح شیمیایی علیه مردم غیرنظامی بکنند».

وی افزود که تروریست‌ها مواد سمی، احتمالا کلر را به بخش «ترمنین» در شمال شهر ادلب سوریه رسانده‌اند.

وزارت دفاع روسیه نیز بارها در این خصوص تاکید کرده است که سازمان‌های تروریستی آزمایشگاه‌هایی برای تهیه و آماده‌سازی مواد سمی در مناطق مختلف سوریه دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش‌دیده در اروپا آن را اداره می‌کنند. این تروریست‌ها به دنبال انجام حملات شیمیایی ساختگی علیه غیرنظامیان هستند و سعی دارند دولت سوریه را به انجام این اقدام‌ها متهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز