خبرگزاری کار ایران

وکیل رئیس‌جمهوری سابق آمریکا:

هدف دموکرات‌ها از استیضاح، محروم کردن ترامپ از کاندیداتوری مجدد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۷۳۰

وکیل رئیس‌جمهوری سابق آمریکا امروز -جمعه- در دادگاه استیضاح سنا گفت که روند استیضاح تلاشی از سوی دموکرات‌ها برای محروم کردن وی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

وکیل دونالد ترامپ اظهار داشت: کنگره در حال ایجاد مکانیزمی برای کنترل افرادی است که قصد دارند برای ریاست جمهوری نامزد شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «مایکل ون در وین» وکیل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا امروز -جمعه- در دادگاه استیضاح سنا گفت که روند استیضاح تلاشی از سوی دموکرات‌ها برای محروم کردن ترامپ از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

ون دِر وین تصریح کرد که کنگره بر حق منع کاندیداتوری شخصی که دیگر یک مقام دولتی نیست، اصرار خواهد کرد. این روند رسمی استیضاح را به مکانیزمی برای ایجاد کنترل کنگره تبدیل می‌کند که افراد می‌توانند برای ریاست‌جمهوری نامزد شوند یا نشوند.

به گفته وی، ما در مورد اینکه دموکرات‌ها مخالف خشونت سیاسی هستند صحبت نمی‌کنیم بلکه آنها سعی در حذف مخالفان دارند.

وی تأکید کرد که این اقدام‌ها علیه شخص ترامپ نیست، بلکه علیه میلیون‌ها رأی دهنده‌ای است که از وی حمایت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز