خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در دمشق:

استراتژی واشنگتن در قبال سوریه در دوره بایدن تغییر نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۹۲

سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد که واشنگتن به اعمال فشار بر دولت سوریه ادامه خواهد داد و استراتژی دولت جدید آمریکا در قبال دمشق تغییری نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ریا نووستی، سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد که واشنگتن به اعمال فشار بر دولت سوریه ادامه خواهد داد و استراتژی دولت جدید آمریکا در قبال دمشق تغییری نخواهد کرد.

«الکساندر یفیموف»، سفیر روسیه در دمشق گفت: «فکر می‌کنم هنوز صحبت کردن درباره برنامه‌های دولت آمریکا در پرونده سوریه زود است، اما به طور کلی نمی‌توان انتظار تجدید‌نظر در خط آمریکا در قبال سوریه را داشت. احتمالا فشار آمریکا بر دمشق ادامه خواهد یافت.»

یفیموف تاکید کرد که آمریکایی‌ها بارها به خود هشدار دادند که حضور ارتش این کشور در اراضی سوریه ابزار اصلی واشنگتن در پرونده دمشق به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد که حضور آمریکا در سوریه چه در شرق فرات و یا منطقه «التنف» غیر قانونی است و باید پایان یابد، زیرا مانع دولت سوریه برای بهره‌برداری از منابع طبیعی خود می‌شود و با مانع‌تراشی در مسیر اعمال حاکمیت مقام‌های قانونی بر همه اراضی سوریه، گروه‌های جدایی‌طلب در شمال شرق این کشور را تقویت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز