خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی ترامپ در یک مستند نسبت به عدم پاسخگویی به تماس پوتین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۳۵

یک مستند منتشر شده از کاردار وقت وزارت خارجه آمریکا از نگرانی رئیس‌جمهوری پیشین این کشور نسبت به عدم پاسخ به تماس رئیس‌جمهوری روسیه خبر می دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از ریا نووستی‌، فیلم مستندی با عنوان «‌ترامپ جهان را می‌گیرد» اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از آنکه به تماس «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه پاسخ نداد، اظهار نگرانی کرده است.

این مستند به نقل از «توماس شانون» که تا فوریه ۲۰۱۷ سرپرست وزارت خارجه آمریکا بوده منتشر شده و تاکید می‌کند که این نگرانی در ژانویه ۲۰۱۷ هنگام سفر «ترزا می»، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا به آمریکا مطرح شده است.

در این مستند که از شبکه بی‌بی‌سی منتشر شده آمده است: «می در گفت‌و‌گو با ترامپ تمایل داشت که درباره پوتین صحبت کند و از ترامپ پرسید که آیا با پوتین صحبت کرده است یا خیر. ترامپ پاسخ منفی داد. در همان لحظه یکی از همراهان ترامپ به وی گفت: پوتین با شما تماس گرفت و پاسخی دریافت نکرد. شما هم به علت کمبود وقت بعدا با او تماس نگرفتید.»

بر اساس این مستند، ترامپ سپس شانه بالا انداخت و به می نگاهی کرد و گفت که حرف این شخص را تایید نمی‌کند.

ترامپ در ادامه افزود: «پوتین‌ تنها فردی در جهان است که می‌تواند آمریکا را نابود کند و من به تماس او پاسخ ندادم.» وی سپس موضوع را تغییر داد.

«فیونا مک لئود هیل»‌، رئیس دفتر می ‌اظهار داشت که ترامپ از اینکه ‌دستیارانش او را از تماس پوتین مطلع نکرده بودند، اظهار ناراحتی کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز