خبرگزاری کار ایران

اقدام یک دیپلمات اسرائیلی به انتشار شماره تلفن نتانیاهو در توئیتر و درخواست از بایدن برای تماس با او

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۲۲

یک دیپلمات اسرائیلی با انتشار شماره تلفن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر از رئیس‌جمهوری آمریکا خواست با وی تماس بگیرد.

به گزارش ایلنا، «دنی دانون»، دیپلمات اسرائیلی با انتشار پیامی تویئتری شماره تلفن «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر کرد و از «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا خواست که با وی تماس بگیرد. 

این اقدام دیپلمات اسرائیلی تمسخر کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. 

دانون سفیر پیشین سازمان ملل در این پیام توئیتری نوشت: «بایدن با رهبران ۱۰ کشور مختلف جهان از جمله متحدان آمریکا چون کانادا، بریتانیا‌، فرانسه و آلمان تماس گرفه است. آیا اکنون زمان تماس با رهبر اسرائیل، نزدیک‌ترین متحد آمریک نیست؟»

وی در ادامه پیام خود شماره تلفنی را افزود که مدعی است به نتانیاهو تعلق دارد اما روزنامه تامیز آف اسرائیل در واکنش به این اقدام نوشت که این شماره تلفن قدیمی است و از شبکه خارج شده. 

دانون عضو حزب لیکود است که ماموریت وی در سازمان ملل پایان یافته‌ اما در فهرست این حزب برای انتخابات آینده در ماه مارس قرار ندارد. به همین دلیل، ‌برخی معتقد هستند که هدف وی از انتشار این پیام به همراه شماره تلفن در تنگنا قرار دادن نتانیاهو و تحریک وی برای گرفتن سمت جدید است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز