خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

نخستین گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهوری چین و آمریکا/ شهادت یک فلسطینی توسط شهرک‌نشین صهیونیست/ اعمال تحریم‌های ایالات متحده علیه مقام‌های نظامی میانمار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۰۶

نخستین گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهوری چین و آمریکا، شهادت یک فلسطینی توسط شهرک‌نشین صهیونیست و اعمال تحریم‌های ایالات متحده علیه مقام‌های نظامی میانمار از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یکی از مقام‌های ارشد شرکت توئیتر گفته حساب کاربری رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی برای همیشه به حالت تعلیق در آمده است.

- معاون دومای دولتی روسیه از منطقه کریمه، گفت که هواپیماهای ناتو بدون اجازه طرف روسی قادر به استفاده از حریم هوایی کریمه نخواهند بود.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به کودتا در میانمار و دستگیری مقام‌های ارشد حزب حاکم، دستور به اعمال تحریم علیه برخی فرماندهان نظامی این کشور، اعضای خانواده و فعالیت‌های تجاری آنها داد.

- جوانی فلسطینی شامگاه چهارشنبه در غرب سلفیت به شهادت رسید.

- رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که از تلاش‌ برای دستیابی به راه‌حلی دیپلماتیک با ایران برای رسیدگی به مسأله هسته‌ای این کشور حمایت می‌کند.

- دادستان منطقه «فولتون کانتی» تحقیقات جنایی درباره تلاش‌های رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر در ایالت جورجیا را آغاز کرد.

- رئیس‌جمهوری جدید آمریکا برای نخستین بار پس از تصدی این سمت، با همتای چینی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

- سخنگوی کاخ سفید در خصوص چشم‌انداز پیش روی آمریکا در قبال ایران، گفت که در حال حاضر توپ در زمین تهران است.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتی از گفت‌و‌گو با وزیر خارجه انگلیس با محوریت ایران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز