خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

گریفیتس در سفر به تهران حامل پیامی از واشنگتن نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۴۱۷

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد برخی گمانه‌زنی‌ها، تأکید کرد که نماینده سازمان ملل در امور یمن، در جریان سفر اخیر خود به تهران حامل پیامی از واشنگتن نبود.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد برخی گمانه‌زنی‌ها، تأکید کرد که نماینده سازمان ملل در امور یمن، در جریان سفر اخیر خود به تهران حامل پیامی از واشنگتن نبود.

وی افزود که گزارش‌ها در خصوص پیشنهاد توقف حمایت واشنگتن از ریاض در ازای پایان حمایت تهران از نیروهای انصارالله، کذب است.

پرایس که در کنفرانسی خبری صحبت می‌کرد، بار دیگر تأکید کرد که در صورت بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی خود، واشنگتن نیز رویکرد مشابهی در پیش خواهد گرفت.

وی در خصوص ضرب‌الاجل ۲۱ فوریه که توسط ایران برای پایان پروتکل الحاقی اعلام شده است، گفت که چنانچه ایران تا این زمان به همکاری کامل در خصوص برجام بازنگشته باشد، به معنای خروج از توافق هسته‌ای خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که دنبال این هستیم که ایران اراده خود را در خصوص پیشنهادهایی که «جو بایدن» چه در زمان کاندیداتوری برای انتخابات و چه در حال حاضر به عنوان رئیس‌جمهوری ارائه کرده است، اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز