خبرگزاری کار ایران

سازمان ملل گزارش داد:‌

احتمال شروع موجی از حملات تروریستی داعش و القاعده پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۰۴

سازمان ملل طی گزارشی اعلام کرد که گروه‌های تروریستی داعش و القاعده ممکن است پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونا دست به «موجی از حملات از پیش برنامه‌ریزی‌شده» بزنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان ملل طی گزارشی اعلام کرد که گروه‌های تروریستی داعش و القاعده ممکن است پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونا دست به «موجی از حملات از پیش برنامه‌ریزی‌شده» بزنند. 

بنا به این گزارش، داعش خواهد کوشید «به منزوی شدنش در اخبار جهان خاتمه دهد» و برای رسیدن به این هدف خواهد کوشید موج جدیدی از خشونت راه بیندازد. در این گزارش همچنین آمده است که این گروه از هواداران خود می‌خواهد وقت کمتری را در رسانه‌های اجتماعی بگذرانند. 

در بخشی از این گزارش آمده است: «داعش از این‌که در پی محدودیت‌های کرونایی شمار زیادی از مردم اوقات خود را در منازل و پای شبکه اینترنت سپری می‌کنند بسیار خوشحال است. تهدیدهای بسیاری در این زمینه وجود داشته که همچنان به‌طور کامل کشف نشده اما این از اهمیت‌شان کم نمی‌کند.»

بنا به این گزارش، در حوزه آفریقا، کاهش قدرت دولت‌های مرکزی به رشد هرچه بیشتر گروه‌های تروریستی انجامیده و اثرات درازمدت آن بر اقتصاد و منابع دولتی و همکاری‌های بین‌المللی بدل به خطری در آینده می‌شود. 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز