خبرگزاری کار ایران

تلاش مقام‌های آلمان برای ایجاد ساز‌و‌کاری در امکان توقف پروژه نورد استریم-۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۹۳

رسانه‌های آلمان از تلاش مقام‌های این کشور برای ایجاد ساز و کاری جهت امکان توقف پروژه نورد استریم-۲ در صورت اعمال فشار روسیه بر اوکراین خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از ریا نووستی، رسانه‌های آلمان گزارش دادند که مقام‌های این کشور به دنبال ایجاد سازی و کاری هستند که در صورت اعمال فشار روسیه بر اوکراین بتوانند پروژه نورد استریم-۲ را متوقف کنند. 

در این گزارش آمده است که «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان و «هایکو ماس»، وزیر خارجه این کشور آماده خروج از این پروژه بحث‌بر انگیز نیستند و تغییر دولت در کاخ سفید موجب تغییر موضع برلین نشده است اما ایده یافتن ساز و کار برای توقف پروژه در حال بررسی است.

بر این اساس، آلمان می‌خواهد در صورت تلاش روسیه برای باج‌خواهی از اوکراین برای کاهش واردات گاز فعالیت خط لوله گاز نورد استریم-۲ را متوقف کند تا مسکو نتواند از این پروژه به عنوان اهرم فشار بر اوکراین استفاده کند.

روزنامه هندلزبلات آلمان پیشتر به نقل از منبعی در دولت آمریکا گزرش داده بود که آمریکا آمادگی خود را برای بررسی موضوع نورد استریم-۲ با چند شرط از جمله وجود امکان توقف این خط لوله در صورت اقدام روسیه به محدود کردن واردات گاز اوکراین اعلام کرده است.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز