خبرگزاری کار ایران

درخواست کنسولگری روسیه در نیویورک از مقام‌های آمریکایی برای تضمین سلامت خود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۷۰

سر‌کنسولگری روسیه در نیویورک خواستار اقدام وزارت خارجه آمریکا به اتخاذ تدابیری برای اطمینان از امنیت این نهاد در ارتباط با اقدامات خطرناک و تهدید‌کننده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، سرکنسولگری روسیه در نیویورک پس از اقدامات خرابکارانه در مقابل ساختمان این نهاد از دفتر هیئت‌‌های خارجی در وزارت امور خارجه آمریکا خواست تدابیری برای اطمینان از امنیت آن اتخاذ کند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته -سه‌شنبه- در مقابل ساختمان کنسولگری روسیه در نیویورک علیه دولت روس راهپیمایی برگزار شد و یکی از شرکت‌کنندگان یک گلدان رنگی به داخل ساختمان انداخت.

این نهاد دیپلماتیک اعلام کرد که خسارت مادی به ساختمان کنسولگری وارد شده و این عمل خرابکارانه ممکن بود برای کارکنان و افراد مراجعه‌کننده به کنسولگری بسیار خطرناک باشد.

کنسولگری روسیه گزارش داد: «تلاش فراوانی برای تماس با پلیس کردیم اما آن‌ها ضرورتی برای انجام هیچ اقدامی ندیدند. به همین دلیل روز گذشته با ارسال نامه‌ای به دفتر هیئت‌های خارجی خواستار تضمین امنیت شدیم.»

دیپلمات‌های روس علام کرده‌اند که کنسولگری از ۱۸ ژانویه با مشکلاتی در خدمات تلفنی مواجه شده و برخی از خطوط اصلی همچنان قطع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز