خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انتقاد اتحادیه اروپا از انتقال سفارت کوزوو به قدس اشغالی/ رایزنی‌های فشرده بوررل با مقام‌های واشنگتن درباره برجام/ محکوم شدن منتقد سرشناس کرملین به ۳ سال و نیم زندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۸۴

انتقاد اتحادیه اروپا از انتقال سفارت کوزوو به قدس اشغالی، رایزنی‌های فشرده مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مقام‌های واشنگتن درباره برجام و محکوم شدن منتقد سرشناس کرملین به ۳ سال و نیم زندان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سنای آمریکا امروز به وزیر حمل و نقل پیشنهادی رئیس‌جمهوری این کشور رأی اعتماد داد.

- یک سخنگوی اتحادیه اروپا از رایزنی‌های فشرده مسئول سیاست خارجی این اتحادیه با مقام‌های واشنگتن برای بازگرداندن برجام به مسیر اصلی آن خبر داد.

- یک مقام آمریکایی اعلام کرد که هنوز برای پذیرش پیشنهاد ایران درباره بازگشت به برجام زود است.

- منتقد سرشناس کرملین را به سه سال و نیم حبس قطعی محکوم کرد. وی شش سال پیش به اتهام اختلاس به سه سال و نیم زندان تعلیقی محکوم شده بود.

- وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که برخی تراکنش‌های ضروری برای ونزوئلا را مجاز می‌داند.

- سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در پیامی به انتقاد از برخی سیاست‌ها و اقدام‌ها در مورد مبارزه با داعش و عدم حمایت از الحشد الشعبی پرداخت.

- وزارت خارجه آمریکا نسبت به آزمایش موشک حامل ماهواره توسط ایران ابراز نگرانی کرد.

- سنای آمریکا در میانه مخالفت شدید جمهوری‌خواهان، وزیر امنیت داخلی پیشنهادی رئیس‌جمهوری این کشور را تأیید کرد.

- وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس‌جمهوری سوئیس از این کشور به دلیل ادامه تعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده در ایران تقدیر کرد.

- اتحادیه اروپا از تصمیم کوزوو برای انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی انتقاد کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری مدعی شد که واشنگتن تصمیم دارد کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان را از سر بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز