خبرگزاری کار ایران

مقام‌های مسکو:

آماده کمک به اتحادیه اروپا در تولید واکسن کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۰۳

نمایده دائم روسیه در اتحادیه اروپا از آمادگی مسکو برای ارائه کمک‌های فناوری به کشورهای دیگر جهت تولید واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ولادیمیر چخوف»، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تاکید کرد که مسکو آماده است به کشورهای دیگر برای تولید واکسن کرونا کمک‌های فناوری ارائه دهد.

چخوف در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت واکسیناسیون در اتحادیه اروپا افزود: «ما فناوری خود را به کسی تحمیل نمی‌کنیم و هدف خود را برای ارتقای این یا آن دارو در بازارهای خارجی قرار نمی‌دهیم، بلکه ما قبل از هر اقدامی به دنبال واکسیناسیون شهروندان کشورمان هستیم. با این وجود نه تنها در رابطه با واکسن‌های آماده استفاده‌، بلکه در ارائه فن‌آوری های لازم برای تولید این واکسن‌ها نیز آماده تقدیم کمک به کشورهای دیگر هستیم.»

وی در ادامه گفت: «البته ظرفیت کارخانه‌های داروسازی در روسیه نیز مانند سایر کشورها بدون محدودیت نیست و هیچ کشوری نمی‌تواند برای همه دنیا واکسن تولید کند. بنابراین ما به کشورهای مرتبط مقداری واکسن آزمایشی ارائه می‌دهیم. آ‌ن‌ها می‌توانند آن را هر طور که دوست دارند، آزمایش کنند و اگر مورد قبول واقع شد، می‌توانیم برای تولید واکسن در کشورهایشان توافق کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز