خبرگزاری کار ایران

مشارکت موساد در تحقیق درباره انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در هند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۹۳

رسانه‌های اسرائیل به نقل از منابع آگاه از مشارکت موساد در روند تحقیق درباره انفجار روز گذشته در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی نو خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل ۲۴، منابع آگاه گزارش دادند که سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در روند تحقیق درباره انفجار روز جمعه در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی نو مشارکت می‌کند. 

پایگاه اسرائیل ۲۴ اعلام کرد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این بمب که در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی نو منفجر شده توسط افراد غیرحرفه‌ای ساخته شده است.

یک گروه ناشناخته مسئولیت انفجار در مقابل سفارت اسرائیل در دهلی نو را تا این لحظه برعهده گرفته است.

برخی رسانه‌های اسرائیلی اما انگشت اتهام را به سوی ایران بلند کرده‌ و تهران را عامل این حادثه معرفی کرده‌اند.

در این رابطه برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که پلیس هند دو مظنون را در ارتباط با انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی دستگیر کرد. این روزنامه به نقل از شبکه محلی «والا» نوشته است که نیروهای امنیتی از «چند ایرانی» نیز بازجویی کرده‌اند!

همچنین، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست به نقل از رسانه‌های هند نوشته است که نیروهای امنیتی هند از اداره مهاجرت هند خواسته فهرستی از شهروندان ایرانی که اخیرا وارد هند شده اند را در اختیار آنها قرار دهد!

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که «سابرامانیام جایشانکار»، وزیر ‌خارجه هند هم روز گذشته با «گابی اشکنازی»، همتای اسرائیلی خود در این باره صحبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز