خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی، نتیجه‌ای جز ندامت آنها نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۷۷۳

سخنگوی حماس تاکید کرد که اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با برنامه‌ریزی این رژیم برای حمله به مناطق مسکونی در هر جنگی در آینده چه در غزه و چه در لبنان، بیانگر عربده‌کشی و خوی تجاوزکارانه این رژیم علیه ملت فلسطین و کل امت است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که اظهارات «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با برنامه‌ریزی این رژیم برای حمله به مناطق مسکونی در هر جنگی در آینده چه در غزه و چه در لبنان، بیانگر عربده‌کشی و خوی تجاوزکارانه این رژیم علیه ملت فلسطین و کل امت است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس تصریح کرد که تهدیدات کوخای مبنی بر ارتکاب جنایت و کشتارها علیه ملت فلسطین یا ملت لبنان تازگی ندارد، چرا که ارتش دشمن صهیونیستی پیش از این نیز جنایات زیادی را در هر جنگ و درگیری علیه ملت‌های عربی مرتکب شده اما هر بار از رسیدن به پیروزی و موفقیت عاجز و ناتوان بوده و در آینده نیز اینچنین خواهد بود و این رژیم از پیروزی در برابر مقاومت ناکام و ناتوان خواهد بود.

قاسم اظهار داشت که مقاومت هر لحظه آماده دفاع از ملت فلسطین است و معادلات دشمن را بر هم خواهد زد و در صورت ارتکاب هر حماقتی، این رژیم نتیجه‌ای جز ندامت و پشیمانی نخواهد داشت.

وی گفت که این تهدیدات تکراری هرگز ملت و مقاومت فلسطین را از ادامه راه خود در مسیر آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن از لوث اشغالگری بازنخواهد داشت و مقاومت همچنان خود را برای دفاع از ملت و ادامه پروژه آزادسازی تقویت خواهد کرد.

سخنگوی حماس افزود که کوخاوی خواهد رفت و رژیم اشغالگر نیز سرنوشتی جز زوال و نابودی ندارد و ملت فلسطین در این سرزمین باقی خواهد ماند و مقاومت همچنان همچون دژی مستحکم از آن دفاع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز