خبرگزاری کار ایران

سرگئی ریابکوف:

توافق بین روسیه و آمریکا درباره معاهده استارت-۳ با شروط مسکو صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۱۸

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که توافق بین مسکو و واشنگتن درباره تمدید معاهده «استارت-۳» با شروط مسکو صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ریا نووستی، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه روز گذشته -سه‌شنبه- اعلام کرد که روسیه از تصمیمم دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا بری تمدید معاهده استراتژیک استارت-۳ استقبال می‌کند و این همان تصمیم درست است که به طور کل با شروط مسکو صورت گرفته است. 

ریابکوف گفت: «این تصمیم برای هر دو طرف مفید است. تنها تصمیم درست است. ما برای آغاز مذاکرات دو‌جانبه و عمیق درباره مجموعه‌ای از مسائلی که بر ثبات استراتژیک تاثیر می‌گذارد، فرصت فراوانی داریم. توافق برای تمدید با شروط مسکو صورت گرفته است.»

علاوه بر این «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه وزارت خارجه را مکلف به انجام مذاکرات با آمریکا درباره امضای توافق بر تمدید معاهده استارت-۳ کرده است. 

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «وزارت خارجه مکلف به انجام مذاکرات با آمریکا بر سر معاهده بین‌المللی استارت-۳ شده است. 

بر این اساس، دستور‌العمل‌هایی با پیشنهاد روسیه برای امضای این توافق بین المللی صادر شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز