خبرگزاری کار ایران

یک نظر سنجی نشان داد:

کاهش محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین سطح

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۳۰

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا از کاهش محبوبیت رئیس‌جمهوری فعلی این کشور به پایین‌ترین سطح خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، نتایج یک نظر‌سنجی که توسط موسسه «گالاپ» در آمریکا انجام شده از کاهش مجبوبیت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا به پایین‌ترین سطح حکایت دارد. این در حالی است که متوسط محبوبیت وی پایین‌تر از ‌رؤسای جمهور پیشین آمریکاست.

نتیج این نظر سنجی که در دوره بین چهار تا ۱۵ ژانویه انجام شد، نشان داده است که تنها ۳۴ درصد مردم آمریکا عملکرد ترامپ را خوب می‌دانند و این پایین‌ترین سطح محبوبیت وی در دوره ریاستش است. 

پیش از این، پایین‌ترین سطح محبوبیت ترامپ در آگوست ۲۰۱۷ و اکتبر- دسامبر ۲۰۱۷ به دنبال نگرانی‌ها از درگیری با کره شمالی و انجام تحقیقات درباره روابط احتمالی وی با روسیه که بعدا هیچ دلیلی برای اثبات آن پیدا نشد، با ۳۵ درصد ثبت شد.

بالاترین سطح محبوبیت ترامپ در اوایل سال ۲۰۲۰ به دنبال تبرئه وی از اتهامات مطرح شده در پرونده نخست استیضاحش در مجلس سنا و پیش از شیوع گسترده پاندمی کرونا با ۴۹ درصد ثبت شد. 

میانگین محبوبیت ترامپ طی چهار سال دوره ریاستش به ۴۱ درصد رسیده که پایین‌ترین سطح در تاریخ نظر‌سنجی‌های گالاپ برای محبوبیت رؤسای جمهور از سال ۱۹۳۸ به شمار می‌رود. 

ترامپ همچنین تنها رئیس‌جمهوری است که محبوبیت وی هرگز به سطح ۵۰ درصد نرسیده است. وی در سال نخست حضورش در کاخ سفید، ۳۸ درصد، در سال دوم، ۴۰ درصد، در سال سوم، ۴۲ درصد و سال پایانی ۴۳ درصد محبوبیت را ثبت کرده است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز