خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه/ بازداشت منتقد سرسخت کرملین در مسکو/ چندین زخمی در پی تیراندازی در آریزونای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۲۵

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، بازداشت منتقد سرسخت کرملین در مسکو و چندین زخمی در پی تیراندازی در آریزونای آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، تیراندازی در فینیکس واقع در آریزونا چندین زخمی بر جای گذاشته است.

- خبرگزاری آسوشیتد پرس از وجود «حفره» در آرشیو مدارک دولت آمریکا خبر داد که حاصل از شیوه مدیریت آن‌ها از سوی رئیس‌جمهوری این کشور است.

- منتقد سرسخت کرملین که برای درمان پس از مسمومیت در آلمان به سر می‌برد، پس از ورود به مسکو توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

- معاون رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا امروز -دوشنبه- کرسی خود در سنا را ترک می‌کند.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که قرار گرفتن رژیم اشغالگر صهیونیستی تحت پوشش فرماندهی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) یکی از پیامدهای عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با این رژیم است.

- پادشاه مغرب که به دنبال اعلام عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی، به تل آویو دعوت شده است، اعلام کرد که سفر وی به سرزمین‌های اشغالی مشروط به از سرگیری مذاکرات سازش میان اسرائیل و فلسطینی‌ها است.

- رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار قطع دسترسی رئیس‌جمهوری فعلی این کشور به گزارش‌های اطلاعاتی شد.

- رئیس مرکز مقابله با بیماری‌های عفونی آمریکا طرح رئیس جمهوری منتخب این کشور برای واکسیناسیون ملی را واقع‌گرایانه دانست و از آن استقبال کرد.

- مشاور امنیت ملی پیشنهادی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، از اقدام روسیه مبنی بر بازداشت منتقد کرملین انتقاد کرده و خواستار آزادی فوری وی شد.

- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز -دوشنبه- دو استان رفح و خان یونس واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز