خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست:

آشوبگران هنگام ورود به کاخ کنگره در چند قدمی مایک پنس قرار داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۹۴

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که هواداران خشمگین رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام ورود به ساختمان کنگره تنها در ده متری معاون وی قرار داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه واشنگتن پست، هوداران خشمگین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام ورود به ساختمان کنگره تنها چند ده متر با «مایک پنس»، معاون وی فاصله داشتند. 

در این گزارش که روز گذشته -جمعه- منتشر شد، به نقل از مقامات امنیتی آمده است که فقط حدود ۳۰ متر بین پنس و همسر و دخترش با آشوبگران فاصله داشت که بسیاری از آن‌ها از مخالفت معاون ترامپ با ابطال نتایج انتخابات خشنگین بودند و وی را خائن توصیف کرده و خواستار اعدامش شدند. 

واشنگتن پست نوشت: «پنس ۱۴ دقیقه پس از اعلام پلیس کنگره مبنی بر ورود آشبوگران به داخل ساختمان از سالن اجتماعات مجلس سنا خارج شد و این تاخیر به آشوبگران اجازه داد تا در فاصله خطرناکی به او قرار بگیرند.» 

این روزنامه خاطرنشان کرد: »آشوبگران تنها یک دقیقه پس از خروج پنس از باند منتهی به طبقه‌ای که سالن سنا  در آن واقع شده بالا رفتند و آنها تنها در حدود ۳۰ متری اتاقی بودند که نیروهای سرویس مخفی، معاون رئیس‌جمهور و خانواده‌اش را به آن منتقل کردند.»

واشنگتن پست تاکید کرد که اگر آشوبگران تنها چند ثانیه زودتر وارد این مکان شده بودند، متوجه حضور پنس می‌شدند.

این روزنامه نوشت که یک افسر پلیس کنگره به نام «یوجین گودمن»، توجه آشوبگران را معطوف و آن‌ها را به تنهایی به قسمت دیگری از ساختمان هدایت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز