خبرگزاری کار ایران

اعلام ورشکستگی مهم‌ترین گروه مدافع اسلحه در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۰۴

انجمن ملی اسلحه آمریکا (NRA)، بزرگ‌ترین گروه مدافع مالکیت خصوصی اسلحه در ایالات متحده، جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرده که درخواست اعلام ورشکستگی خود را در دادگاه ثبت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، انجمن ملی اسلحه آمریکا (NRA)، بزرگ‌ترین گروه مدافع مالکیت خصوصی اسلحه در ایالات متحده، جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرده که درخواست اعلام ورشکستگی خود را در دادگاه ثبت کرده است.

این گروه مدافع اسلحه در آمریکا در بیانیه خود تصریح کرده است که پس از اعلام ورشکستگی، به عنوان یک سازمان جدید غیر انتفاعی در ایالت تگزاس به فعالیت ادامه می‌دهد.

انجمن ملی اسلحه آمریکا هدف از اعلام ورشکستگی را خروج از «فضای سیاسی و نظارتی فاسد در نیویورک» بیان کرده است. ان‌آر‌ای از زمان آغاز حیات خود در نیویورک ثبت شده بود.

در همین زمینه، «لتیشا جیمز»، دادستان کل ایالت یورک ، در بیانیه‌ای گفت که اجازه نخواهد داد انجمن ملی سلاح با استفاده از فرایند ورشکستگی از نظارت فرار کند.

دادستان کل نیویورک تصریح کرد: «ما این درخواست ورشکستگی را بررسی خواهیم کرد، ولی به ان‌آرای اجازه نمی‌دهیم از این روش یا روش‌های دیگری برای فرار از پاسخگویی و نظارت استفاده کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز