خبرگزاری کار ایران

هشدار وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به وخامت حال یک اسیر مبتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۶۱

وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به وخامت حال یک اسیر فلسطینی مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های اسرائیل هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری المان، «می الکیله»، وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز -چهارشنبه- نسبت به وخامت حال یک اسیر مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های اسرائیل هشدار داد. 

الکیله در این بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: «وخامت حال ‌باسل عجا‌، اسیر مبتلا به کرونا از کرانه غربی نیازمند مداخله فوری است.» 

وی مجددا بر درخواست خود از جامعه بین‌الملل و نهادهای بین‌المللی و بشر دوستانه برای مداخله و حمایت از اسرای فلسطیینی در زندان‌های اسرائیل به ویژه بیماران در سایه شیوع ویروس کرونا تاکید کرد. 

وی همچنین خواستار اعمل فشار جامعه جهانی برای آزادی اسرای بیمار و سالخورده و اجبار اسرائیل به تزریق واکسن کرونا به اسرا با نظارت یک کمیته بین‌المللی بی‌طرف شد. 

الکیله سهل‌انگاری شدید اسرائیل نسبت به حقوق پزشکی اسرا به ویژه در سایه شیوع ویروس کرونا را به مثابه کشتار تدریجی آنان برشمرد و رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان اسرا با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها دانست. 

به گزارش باشگاه اسرای فلسطین تاکنون ۱۹۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا در بین اسرای حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی از زمان شیوع پاندمی ثبت شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز