خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن حساب هزاران ‌کاربری در توئیتر پس از خشونت اخیر در واشنگتن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۶۸

شبکه توییتر از مسدود شدن ۷۰ هزار حساب کاربری که مطالب جنبش «کیو انان» را در حمایت از رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا به اشترک گذاشته‌اند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، شبکه توییتر اعلام کرد که پس از خشونت هفته گذشته در واشنگتن هنگام حمله حامیان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا به کاخ کنگره بیش از ۷۰ هزار حساب کاربری را که عمدتا مطالب جنبش افراطی «کیو انان» را در حمایت از ترامپ به اشتراک گذاشته و معتقد به تئوری‌های توطئه هستند از روز جمعه به حالت تعلیق درآورده است.

توئیتر در وبلاگ خود نوشت: «با توجه به حوادث خشونت‌بار اخیر در واشنگتن و افزایش خطر زیان تصمیم به مسدود کردن هزاران حساب کاربری گرفتیم که محتوای جنبش کیو انان را به اشتراک گذاشته‌اند.»

 این حساب‌های کاربری‌‌ در نشر محتوای مخرب جنبش کیو انان در سطح گسترده نقش داشتند و عمدتا به گسترش تئوری‌های توطئه در توئیتر اختصاص داشتند.

حامیان کیو انان نظریه‌های توطئه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند ، از جمله ادعای بی‌اساس و سندی را مبنی بر اینکه ترامپ مخفیانه با گروه سؤاستفاده‌کننده از کودکان مبارزه می‌کند. 

توئیتر روز جمعه اعلام کرده بود که حساب کاربری ترویج‌دهندگان محتوای کیو انان و تئوری توطئه را برای همیشه مسدود خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز