خبرگزاری کار ایران

فرمان ترامپ برای جلوگیری از ورود اعضای جنبش آنتیفا به آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۱۴

رئیس‌جمهوری آمریکا فرمانی را مبنی بر جلوگیری از ورود اعضای جنبش «آنتیفا» به این کشور امضا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا فرمانی را با هدف جلوگیری از ورود اعضای جنبش افراطی «آنتیفا» به این کشور را امضا کرد.

در یادداشت منتشر شده توسط کاخ سفید، ترامپ به «مایک پمپئو»، وزیر خارجه دستور داد که مشخص کند که آیا آنتیفا یک سازمان تروریستی خارجی یا یک سازمان جنایتکار معروف است.

در این صورت هر کسی که عضو آنتیفا تشخیص داده شود، حق ورود به آمریکا را از دست می‌دهد.

پیش از این ترامپ اعلام کرده بود که آنتیفا یک سازمان تروریستی داخلی در آمریکاست، اگرچه این اقدام ترامپ پیامدهای عملی نداشت.

همچنین پیامدهای عملی فرمان ترامپ که در ۲۰ ژانویه کاخ سفید را ترک می‌کند، پس از تحلیف «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب که می‌تواند هرگونه دستورالعمل قبلی صادر شده توسط ترامپ را لغو کند، مبهم است.

ترامپ فرمان جدید خود را چنین توجیه کرد که آنتیفا باعث خشونت می‌شود،  به پلیس سنگ پرتاب می‌کند، ماشین‌ها را به آتش می‌کشد و قوانین محلی منع رفت‌و‌آمد را نقض می‌کند، همه این موارد زندگی و مؤسسه‌های آمریکا را به خطر می‌اندازد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز