خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

افشای درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا از مقام‌های جورجیا برای تقلب در انتخابات/ مرگ یک شاهزاده سعودی/ کشته شدن یک کشیش در جریان تیراندازی در کلیسایی در ایالت تگزاس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۳۸

افشای درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا از مقام‌های جورجیا برای تقلب در انتخابات، مرگ یک شاهزاده سعودی و کشته شدن یک کشیش در جریان تیراندازی در کلیسایی در ایالت تگزاس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان مقاومت سخنرانی کرد.

- دیوان پادشاهی عربستان سعودی از مرگ یک شاهزاده سعودی خبر داد.

- رهبر اکثریت دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شد.

- رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اعلام کرد که هنوز موج شیوع ناشی از سفرهای شهروندان در جریان تعطیلات کریسمس و سال نو کاملا احساس شده است. 

- مکالمه منتشر شده توسط روزنامه «واشنگتن پست» حاکی از درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا از مقام‌های ایالتی جورجیا برای تقلب در انتخابات به نفع وی است.

- رهبر جریان صدر یکشنبه شب در توئیتی خواستار اتحاد عراقی‌ها برای مقابله‌ با توطئه‌های استکبار جهانی که به دنبال به آشوب کشیدن کشور هستند، شد.

- در جریان تیراندازی در کلیسایی در ایالت تگزاس، یک کشیش کشته شد.

- افشای درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا از مقام‌های ایالت جورجیا برای دستکاری در نتیجه انتخابات به نفع وی، واکنش شدید معاون رئیس‌جمهوری منتخب را به دنبال داشت.

- مقام‌های وزارت بهداشت یونان از شناسایی چهار مورد جدید ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در این کشور خبر دادند.

- مشاور ارشد رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، درخواست رئیس‌جمهوری فعلی این کشور از مقام‌های جورجیا برای دستکاری در نتیجه انتخابات به نفع وی را محکوم کرده و آن را حمله به دموکراسی خواند.

- سناتور دموکرات ایالت ورمانت در واکنش به افشای درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا از مقام‌های ایالت جورجیا برای دستکاری در نتیجه انتخابات به نفع وی، گفت که دیگر هیچ راهی برای پیروزی تو وجود ندارد.

- وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که بر خلاف آنچه پیش از این گزارش شده بود، تصمیمی برای خارج کردن ناو هواپیمابر «نیمیتز» از خاورمیانه ندارد.

- ۱۰ وزیر دفاع سابق آمریکا درباره ورود ارتش به اختلافات انتخاباتی هشدار داده و آن را ورود به قلمروی خطرناک توصیف کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز