خبرگزاری کار ایران

اظهارات رهبر حزب لیبرال‌دموکرات روسیه درباره آخرین فرصت ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۱۵

رهبر حزب لیبرال‌دموکرات روسیه گفت که وضعیت اضطراری آخرین فرصت رئیس‌جمهوری آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ولادیمیر ژیرنوفسکی»، رهبر حزب لیبرال‌دموکرات روسیه اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا آخرین فرصت را برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در اختیار دارد.

ژیرنوفسکی گفت: «آمریکا از جاسوسی، چاپلوسی و فساد خسته شده است. جهان در حیرت پاندمی کروناست. بنابراین ترامپ می‌تواند از این موقعیت برای حفظ موقعیت خود به عنوان رئیس‌جمهور استفاده کند. تا زمانی که او رئیس‌جمهور است، همه تسلیم او خواهند بود و می‌تواند دادستان‌ها را به دلخواه برکنار کند ، قضات را جایگزین کند، رهبری ارتش را تغییر دهد و از همه اختیارات خود حداکثر استفاده را ببرد. وی می‌تواند وضعیت اضطراری را بهانه‌ای برای ابطال نتایج انتخابات قرار دهد. این آخرین فرصت ترامپ است‌، زیرا دموکرات‌ها او را در چهار سال آینده حذف خواهند کرد.»

وی گفت: «روسیه می‌تواند از ترامپ حمایت کند و برای او مثلا از شیوخ عرب حمایت مالی جذب کند.»

رهبر حزب لیبرال‌دموکرات روسیه گفت: «در مقابل ما چیزی نمی‌خواهیم، زیرا خود ترامپ از وضعیت موجود بیزار است. نیاز اصلی رئیس‌جمهوری آمریکا نشان دادن قدرت اراده برای ماندن در پست ریاست جمهوری است.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز