خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو‌:

اخیرا به چند کشور عربی سفر کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۸۷

رسانه‌های اسرائیل به نقل از نخست‌وزیر رژیم صهونیستی اعلام کردند که وی اخیرا از چند کشور عربی دیگر نیز بازدید کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتایناهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اخیرا به چند کشور عربی دیگر نیز سفر کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله روزنامه جوروزالم پست مضمون سخن نتانیاهو را اشاره به سفر جنجال‌برانگیز او به عربستان سعودی در ماه نوامبر می‌دانند. 

بر اساس این گزارش، نتانیاهو شامگاه گذشته -شنبه- در نشست محرمانه حزب لیکود در پاسخ به پرسشی درباره قصد وی برای عادی‌سازی روابط با اقلیم کردستان عراق این اظهارات را مطرح کرده است. 

نتانیاهو گفت: «اخیرا از چند کشور عربی دیدار کرده‌ام. همان طور که قبلا درباره امارات نمی‌توانستم صحبت کنم، در حال حاضر نیز نمی‌توانم چیزی بگویم.» 

روزنامه جوروزالم پست نوشت که این یک تایید ضمنی ‌سفر احتمالی به عربستان است. 

سفرهای اخیر نتانیاهو به کشورهای عربی غیر از سفر به شهر نئوم سعودی و دیدار با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان به همراه «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا افشا نشده است.

نتانیاهو دو هفته پیش نیز اعلام کرده بود که بسیاری از کشورها بسیار سریع‌تر از آنکه مردم تصورش را کنند، دست به عادی‌سازی روابط با اسرائیل خواهند زد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز