خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

عبور نفت‌کش حامل بنزین ایران برای ونزوئلا از سواحل آفریقا/ اعتراض مجدد رئیس‌جهوری آمریکا به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر/ تصویب بودجه دفاعی ۷۴۰ میلیارد دلاری ایالات متحده از سوی سنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۵۵۳

عبور نفت‌کش حامل بنزین ایران برای ونزوئلا از سواحل آفریقا، اعتراض مجدد رئیس‌جهوری آمریکا به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر و تصویب بودجه دفاعی ۷۴۰ میلیارد دلاری ایالات متحده از سوی سنا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سنای آمریکا با لغو وتوی رئیس‌جمهوری این کشور، لایحه بودجه دفاعی ۷۴۰ میلیارد دلاری را تصویب کرد.

- نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سازمان ملل اعلام کرده است که ایران تصمیم به شروع غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم دارد.

- رئیس‌جهوری آمریکا بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات سوم نوامبر شده و از عدم اقدام قانون‌گذاران برای مقابله با نتایج اعلام شده انتقاد کرد.

- رهبر جنبش انصارالله یمن در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وصف صفات برجسته فرمانده بزرگ محورمقاومت پرداخت.

- قاضی فدرال ایالت تگزاس با درخواست‌ها برای افزایش اختیارات معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در راستای تغییر نتیجه انتخابات به نفع رئیس‌جمهوری فعلی مخالفت کرد.

- شرکت ردیابی نفت‌کش‌ها (تانکر ترکرز) اعلام کرد که یک نفت‌کش حامل بنزین ایران برای ونزوئلا از سواحل آفریقا رد شده و به زودی وارد اقیانوس اطلس می‌شود.

- یکی از مقام‌های سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که اسامی متهمان پرونده ترور شهدای مقاومت طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

- مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، رئیس‌جمهوری آمریکا را به تلاش برای ایجاد شکاف در حزب جمهوری‌خواه متهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز