خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

خروج ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس نیمیتز» از خلیج‌فارس/ فعال‌سازی سامانه پدافندی جدید ارتش آمریکا در بغداد/ تعیین نماینده ویژه‌ آمریکا برای عادی‌سازی روابط تجاری اسرائیل و اعراب

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۶۱

خروج ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس نیمیتز» از خلیج‌فارس، فعال‌سازی سامانه پدافندی جدید ارتش آمریکا در بغداد و تعیین نماینده ویژه‌ آمریکا برای عادی‌سازی روابط تجاری اسرائیل و اعراب از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری «شفق نیوز» از فعال‌سازی سامانه پدافندی جدید ارتش آمریکا در پایگاه نظامی این کشور در نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

- مقام‌های واشنگتن اعلام کردند که پنتاگون تصمیم دارد ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس نیمیتز» را از خلیج فارس خارج کند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا سفر شب سال نوی خود به اقامتگاهش در فلوریدا را ناتمام گذاشت و به واشنگتن بازگشت.

- قاضی عراقی اقدام آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت را یک جنایت بین‌المللی و جنایت علیه بشریت دانست.

- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که درصدد همکاری با دولت جدید آمریکا خواهد بود. 

- وزیر خارجه آمریکا نماینده ویژه این کشور برای عادی‌سازی روابط تجاری رژیم صهیونیستی و اعراب را تعیین کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از تعلیق سه ماهه صدور انواع روادید برای ورود مهاجران به آمریکا خبر داد.

- معاون رئیس‌جمهوری آمریکا از قاضی فدرال خواست شکایت نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در راستای تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ به نفع رئیس‌جمهوری فعلی را رد کند.

- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بار دیگر از موضع شورای امنیت در مخالفت با بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی لغو شده ایران انتقاد کرده و آن را ناامیدکننده خواند.

- شرکت امنیتی انگلیس «جی‌فوراس» که در تأمین امنیت فرودگاه بین‌المللی بغداد مشارکت دارد، اعلام کرد که این شرکت هیچ‌گونه نقشی در عملیات ترور فرمانده شهید سپاه قدس ایران نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز