خبرگزاری کار ایران

خودداری مک‌کانل از امضای چک حمایتی ۲ هزار دلاری ترامپ

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۳۴

رئیس‌ اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا با اعلام این‌که افزایش مبلغ چک حمایتی، یک بدهی عظیم دیگر است، از امضای آن خودداری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «میچ مک‌کانل» رئیس‌ اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا با اعلام این‌که افزایش مبلغ چک حمایتی، یک بدهی عظیم دیگر است، از امضای آن خودداری کرد.

پیش از این، مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت دموکرات، افزایش مبلغ چک‌های حمایتی را تصویب کرده بود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که آخرین هفته‌های کاری خود را می‌گذراند، با درخواستش برای افزایش مبلغ چک، باعث شکاف در میان جمهوری‌خواهان شده است.

مک‌کانل در این‌باره گفت که سنا زیر بار زور و عجله برای توزیع پول قرضی میان دوستان ثروتمند دموکرات‌ها که نیازی به کمک ندارند، نمی‌رود.

رییس جمهوری‌خواه سنا در عوض پیشنهاد داده موضوع افزایش مبلغ چک همراه با خواسته‌های دیگر ترامپ که با مخالفت دموکرات‌ها روبه‌رو شده است، به رای گذاشته شود.

یکی از آنها که بند ۲۳۰ نام دارد در صورت تصویب به مصونیت حقوقی شرکت‌های حوزه تکنولوژی پایان می‌دهد و دیگری راه را برای تشکیل کمیسیونی دو حزب برای تحقیق در تقلب انتخاباتی باز می‌کند.

دموکرات‌ها می‌گویند که پیشنهاد مک‌کانل صرفا برای ممانعت از تصویب افزایش مبلغ چک طراحی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز