خبرگزاری کار ایران

کره شمالی در آستانه برگزاری کنفرانس بزرگ حزب کارگر در سایه چالش‌های روزافزون

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۲۱

رسانه‌های کره شمالی‌ از نشست دفتر سیاسی به ریاست رهبر این کشور برای تدارک یک کنفرانس اقتصادی و سیاسی نادر در سایه چالش‌های روزافزون خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رسانه‌های کره شمالی امروز -‌چهارشنبه- اعلام کردند که دفتر سیاسی نشستی را به ریاست «کیم جونگ‌اون»، رهبر این کشور ر برای بررسی تدارکات لازم جهت برگزاری یک کنفرانس نادر با هدف تعیین اهداف اقتصادی و سیاسی جدید در سایه چالش‌های روزافزون پیونگ‌یانگ برگزار کرده است.

کنفرانس هشتم در کره شمالی همزمان با انتقال دولت جدید در آمریکا برگزار می‌شود و پیونگ‌یانگ هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا چند دیدار تاریخی با رهبر کره شمالی داشته است اما تاثیر به قدرت رسیدن «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا بر روابط واشنگتن-‌پیونگ‌یانگ مشخص نیست.

خبرگزاری رسمی کره جنوبی نیز گزارش داد که در نشست دفتر سیاسی که روز گذشته‌ برگزار شد، جدول برنامه‌های کاری و پیشنهاداتی برای برگزاری کنفرانس را تصویب کرد و قرار شد که این کنفرانس در اوایل ماه ژاویه برگزار شود.

در این گزارش آمده است که تدارکات لازم برای برگزاری کنفرانس به صورت فشرده انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز