خبرگزاری کار ایران

استقرار یگان‌های ارتش لیبی در جنوب غرب این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۰۳

یک منبع محلی در شهر اوباری در جنوب غرب لیبی از استقرار یگان‌های وابسته به ارتش ملی بر مسیرها و اماکن مهم این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ارم نیوز، یک منبع محلی در شهر اوباری در جنوب غرب لیبی از استقرار یگان‌های وابسته به ارتش ملی بر مسیرها و اماکن مهم این شهر خبر داد.

«مهدی التمیمی»، افسر امنیتی در شهر «اوباری»، وقع در جنوب غرب این کشور اعلام کرد که به دنبال استقرار برخی گروه‌های مسلح در مناطق بیابانی دور‌افتاده در مرزهای جنوبی و جنوب غربی، یگان‌های وابسته به ارتش ملی در چارچوب برقراری امنیت در جنوب غرب کشور بر چندین مسیر اصلی و نقاطی که شهر را به مناطق دور افتاده متصل می‌کند، تسلط یافتند.

التمیمی تاکید کرد که یگان‌های ارتش ملی لیبی به طور کامل بر چندین موضع که مقر عناصر خارج از قانون بوده و برای بازداشت و آدم‌ربایی در مقابل باج‌خواهی استفاده می‌کردند، تسلط یافته است.

وی گفت: «ارتش لیبی با این اقدام تسلط خود را بر اکثر مواضع استراتژیک در شهر کامل کرد. پیش از این نیز ارتش کنترل اردوگاه المغاویر‌ ‌به دست گرفته شد.»

التمیمی افزود: «یگان‌های ارتش لیبی بیش از دو سال است که در اردوگاه‌های منطقه حضور دارند و بر اطراف شهر اوباری تا میدان نفتی ‌الشراره‌ در غرب شهر تسلط یافته‌اند.»

وی تاکید کرد که تحرکات اخیر ارتش به دنبال فرار برخی عناصر مسلح به سمت مرزهای جنوبی و جنوب غربی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز