خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

برگزاری چهارمین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی/ تصویب بسته حمایتی کرونا از سوی سنای آمریکا/ ورود زیردریایی اتمی استراتژیکی ایالات متحده به خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۰۹

برگزاری چهارمین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، تصویب بسته حمایتی کرونا از سوی سنای آمریکا و ورود زیردریایی اتمی استراتژیکی ایالات متحده به خلیج فارس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آلمان از ایران خواست تا فرصت بازگشت احتمالی رئیس‌جمهوری آمریکا به برجام را از دست ندهد.

- منابع عبری‌زبان از وقوع یک عملیات مقاومتی در نزدیکی باب حطه یکی از دروازه‌های مسجد الاقصی خبر داده‌اند.

- نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که چند مظنون در ارتباط با حمله موشکی شامگاه یکشنبه به منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا نیز در آن قرار دارد، بازداشت شده‌اند.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا با حضور در بیمارستانی در ایالت دلاور، واکسن کرونا دریافت کرد.

- در پی مخالفت کنست با طرحی که می‌توانست برگزاری چهارمین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی را به تعویق بیندازد، رژیم صهیونیستی باید برای برگزاری انتخابات در ماه مارس آینده آماده شود.

- منابع خبری از تلاش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای بررسی درخواست عربستان به منظور اعطای مصونیت به «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در دستگاه قضایی ایالات متحده خبر دادند.

- پایگاه اینترنتی نیروی دریایی ایالات متحده اعلام کرد که گروه کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا و از جمله زیر دریایی اتمی استراتژیکی «جرجیا» کلاس اوهایو وارد خلیج‌فارس شدند.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا تصمیم دارد کمیسیونر آموزش ایالت کانتیکت را به عنوان گزینه خود برای تصدی سمت وزارت آموزش معرفی کند.

- ساعتی پس از آن که مجلس نمایندگان کنگره آمریکا بسته ۹۰۰ میلیارد دلاری کرونا را تصویب کرد، سناتورهای کنگره هم با رای به آن راه را برای قانونی شدن این طرح مهیا کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز