خبرگزاری کار ایران

درخواست مجدد کمپین ترامپ از دیوان عالی آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات سوم نوامبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۲۸

کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا از درخواست مجدد خود از دیوان عالی برای ابطال نتایج انتخابات سوم نوامبر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -یکشنبه- در تازه‌ترین تلاش‌ها برای شبهه‌افکنی در قانونی بودن پیروزی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری منتخب اعلام کرد که مجددا درخواست ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را به  دیوان عالی این کشور ارائه می‌دهد. 

«رودی جولیانی»، وکیل ترامپ در این بیانیه اعلام کرد که کمپین انتخاباتی از دیوان عالی خواسته سه حکم دادگاه ایالتی پنسیلوانیا را در مورد قوانین رای گیری از طریق پست ابطال کند. 

جولیانی گفت که این کمپین تلاش می‌کند تصمیمی را که پارلمان پنسیلوانیا را از ضمانت‌های مربوط به تقلب از طریق پست محروم کرده بود، لغو کند. 

«جوشوا داگلاس»، استاد قانون انتخابات در دانشگاه کنتاکی با بیان اینکه این دادخواست بی‌فایده است و از روی کار آمدن بایدن در ۲۰ ژانویه جلوگیری نخواهد کرد، تاکید کرد که دادگاه پرونده را به سرعت خواهد بست. 

دیوان عالی آمریکا در تاریخ ۱۱دسامبر درخواست ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت از جمله پنسلیوانیا را که بایدن در آن پیروز شده بود، رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز